Litt info ved solsnu

Øvinga onsdag 23. juni er avlyst. Bygdakvelden 18. september går som planlagt, og første øving etter sommarferien blir onsdag 18. august kl. 18.30 i Kløvertun. Leiaren oppmodar alle til å ha spelelista framfor seg i sommar, og øva spesielt på dei laget skal framføra på bygdakvelden 18. september ("Myrahuldro" og "Heidersmannen). Ønskjer alle ein fin sommar! 😎 Ta deg gjerne ein tur til Steindalen i sommar. Der er det lett å få inspirasjon til båden spel og dans. Nærare informasjon finn du på nettstaden steindalsetra.no

Øvingskveld i Kløvertun, 16. juni

Endeleg, etter ei lang tid med nedstenging av folkemusikken, ønskjer vi velkomne til øving i Kløvertun, onsdag 16. juni kl. 18.00. Pandemien er ikkje over, så vi må følgja smittevernreglande enno ei tid framover. Tørk støvet av og stem fela, gitar, bass og tromme. Trekkspelet treng ein berre finna igjen og turka støvet av. Vi held på til kl. 21.00.

Årsmøte/øvingskveld i Kløvertun

Det blir årmøte 24. mars i sanitetshuset "Kløvertun", kl. 18.00. Etter årsmøte blir det vanleg øvingskveld. Etter denne kvelden tek me påskeferie fram til 7. april, også då i Kløvertun. Vel møtt!

Godt nytt år!

Godt nytt år til alle! Håpar de har hatt ei fin julahelg. Nye retningslinjer frå regjeringa gjer at me ikkje kan møtast til øving den 6. januar likavel. Dersom det blir opna opp att den 18. januar, kan det bli øving onsdag 20. januar. Då blir det informert om det både på e-post og på facebook. Hald ut, og spel masse på eiga hand! 😅